Kdo by neznal “Astralkurz” od Marka Pritcharda? Když se po síti rozběhlo, že se objevil volně stažitelný ebook, zabývající se výukou astrálního cestování, velká spousta lidí to musela zkusit. Já jsem se při studiu Keltnera dostala k zajímavé výzvě: vědomě se ve snu probudit a prošmejdit to tam “mimo scénář” snu. Jak to ale chcete udělat? Kromě vyrábění kotvy (podívám se na nehty a zeptám se, jestli je to sen a spím) jsem si vzpomněla na Pritcharda a rozhodla se jít na to z druhé strany.

Knížka se skládá z osmi kapitol, na každý týden jedna kapitola. Dnes budu mluvit o mých zkušenostech s kapitolou první. Večer meditační cvičení na uvolnění, ráno pak vzpomínání na sny, pozorování, v jakých světech se pohybuju, a studování významu jednotlivých snů. První den to bylo celkem snadné. Sice jsem se budila, ale díky tomu jsem si zapamatovala všechny čtyři sny, které se mi zdály. Měla jsem velikou radost a těšila se, co bude dál. Pritchard v knížce radí, že je dobré se po probuzení nehýbat, když vzpomínáte na sny. Že se tak astrální tělo bude vracet pomaleji, a vy budete mít v rukách hmatatelné propojení se svým snovým světem. Něco na tom možná bude 🙂 .

Dva různé dny v týdnu mi zavařil kofein v kávě. Psala jsem na blogu, že jsem s kávou skončila. Plynule jsem začala dva, tři šálky za den zpátky pít. Jednalo se o pytlíčky tři v jednom, myslela jsem, že v tom moc kofeinu být nemůže. Už pár týdnů mě trápí spánek na prd – spím čtyři hodiny v kuse, pak mě něco vzbudí a já od půlnoci do šesti do rána čučím do stropu. Původně jsem zvažovala kozlíkové tablety, případně prášky na spaní. Pak jsem ale zkusmo vyřadila kávu absolutně úplně a světe div se – usnula jsem za pět minut a spala natvrdo až do rána bez jediného probuzení. Doteď mi to potíže nedělalo, ale nějak se měním a kofein mi začal vadit. Tak jsem si dneska zjišťovala, jestli obsahuje kofein i Caro – náhražka, na kterou jsem si zvykla. A zdá se, že neobsahuje 🙂 .

Bylo mi líto, že nemůžu studovat sny. Kvůli kofeinu, který mi nedovolil usnout. Druhou “nespací” noc jsem nakonec vytuhla od dvou do pěti do rána, ale to máte takový ten mrtvolný spánek, který si tělo vyžádá jako krizové řešení. V každém případě se mi velice ulevilo, protože jsem zjistila, co že mi to vlastně dělá ty problémy se spaním. Začalo se to objevovat v červenci v těch nelidských vedrech, tak jsem myslela, že za to můžou horka. Už ale vím a zatím mi to funguje 🙂 .  Většinou lidé nemůžou pít kávu před spaním, ale já tu poslední měla někdy kolem čtvrté hodiny a stejně mi to nepomohlo. Jedna káva do deváté hodiny ráno mi nijak nevadí, ale já se stejně rozhodla vzít to od podlahy. Že jsem si ale nedala říct včas – už delší dobu jsem cítila vedení přestat pít kávu. To tak ale dopadá, když si nedáte říct.

Meditační cvičení je v pohodě. Uvolnit se mi nedělá potíže a líp se mi po tom usíná. Rozhodla jsem se být trpělivá a jít jeden týden po druhém. Tak mám další dva měsíce co dělat 🙂 .

Související odkazy

Jak jsem přestala s kávou