Chyť si svoji spolupráci

4 thoughts on “Chyť si svoji spolupráci”

  1. Návrhy na “placenou marketingovou spolupráci” musím odmítat každou chvíli. Už na vyhlašování Blogera roku jsem byl trochu znechucený, jak se blogová oblast komercionalizuje a všichni kolem se tváří tak, jako by obchodní využití blogu (moc pěkný výraz je “monetizace”) bylo přirozenou metou každého blogera a zároveň i jakýmsi měřítkem kvality blogu a důkazem určitého stupně jeho vývoje. Beru to tak, že komerční využití blogu je vždy soubojem mezi přirozenou chutí blogera za svou námahu něco získat a jeho hrdostí a sebeúctou. U mne zatím sebeúcta vyhrává a byl bych rád, kdyby tomu tak bylo co nejdéle :-).

    1. Celkově mě dlouhodobě nebaví produktové zaměření blogování, ať už to jsou šminky nebo knížky. Většinou mi blogerky odepisují, že to jinak nejde. Jde – jen by to chtělo trochu víc času věnovat vymýšlení materiálu, a na to hromada holek nemá čas …

    2. Čerf, myslím, že s tvojim komentárom môžem plne súhlasiť. Vždy je to len a len o tom, ako si to konkrétny bloger nastaví, aké spolupráce bude prijímať, aký priestor venuje spoluprácam na svojom blogu, či sa bude držať témy blogu alebo príjme aj spolupráce mimo svoj obor (toto ja osobne dosť kritizujem). Blogerov nemôžeme hádať do jedného vreca, nikdy nevieme kto má aké podmienky pri konkrétnej spolupráci, každá firma je odlišná, každá ponúka a žiada niečo iné. Naozaj sa to nedá zjednodušiť ak človek nevidí za oponu a nemá prístup ku komunikácii konkrétneho blogera s konkrétnou firmou. Poznám blogerky, ktoré majú spoluprác ako maku, ale nedokážu napísať ani jediný zmysluplný článok. Môžem snáď podľa toho merať kvalitu blogu? No nemôžem. Napovie mi to len to, že blogerka je chamtivá a kývne na každú somarinu za pár centov, nemá žiadny vlastný názor a vlastne jej vôbec nezáleží na kvalite vlastného blogu. Takto nejako to vnímam ja.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *